Nekad Flamingo61998 | Beslut Överklagan [Ludden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flamingo61998

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Ditt discord namn: flamingo619

Ditt Hex-ID: steam:11000015d910704

Vad för typ av beslut gäller det? indragen medlem samt ban

Vem/vilka tog beslutet? ludden

Varför tror du själv att beslutet togs? jag skrev till han att han var efter, då han redan hade kickat mig en gång för lall som inte stämmde så jag skrev till han och han skrev du får gå ig igen och försätta då blev det ny runda, jag fick yterliggare vänta 30-40 min bara för att bli kickad av han igen, det hade aldrig hänt om han inte kickade första gången. (personligen tycker jag att du väldigt lätt kränkt om du tar det som staff diss när du redan har gjort samma misstag 30-40 min tidigare, samt )

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom den första kickningen grundades på något som inte stämde. Det gjorde att jag hamnade i en onödig situation och blev kickad igen utan rättvis anledning. inge bevis fick jag samt tog han mig inte u supp.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: kan inte lägga in en bild men kan lösa i pm

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du kallade mig efter i pm flertalsgånger, Du förstår fotfarande inte ditt misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka