Accepterad hanbigben | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanbigben

Aktiv Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107899400/

Ditt Hex-ID: 110000144678008

Vad är din discord tagg? bigbenye

Vem var det som bannade dig? 1shabbe

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bror jage bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var kaos på servern under en kväll där många lämnade och många gjorde regelbrott och jag var en av dem. Han bannade mig för att såg vad jag skulle göra och bannade mig helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var dum och valde att göra som alla andra gjorde i kaoset när Trippy startade sin egna server. Alla gjorde nått regelbrott för att bli bannade för att sedan kunna gå över till Trippys server. Vet inte varför jag gjorde som alla andra och jag har ingen ursäkt utan jag står för felet jag gjort. Jag borde vart lite mognare och bara lämnat utan att göra problem men i stunden så känns det inte som det rätta beslutet men efter när man tänker till så märker man att man har gjort fel beslut vilket jag insett nu och därför ber om en chans att komma tillbaka då jag sett många har gjort det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, jag valde att göra som många andra och gjorde kaos innan man valde att lämna servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad runt 20 gånger. Efter alla banns så försöker jag analysera vad jag gjort fel och förbättra mig till nästa gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara lite mognare och inte gjort som jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att det inte är värt att göra dumheter på servern då ingen tjänar på det utan det följer bara negativa konsekvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka