Accepterad hanbigben | Ban Överklagan [Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hanbigben

Aktiv Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107899400/

Ditt Hex-ID: 110000144678008

Vad är din discord tagg? BigBen

Vem var det som bannade dig? Spoky

Bild på banmeddelande: bannadlän.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag gjorde fel och ett misstag som inte är acceptabelt. Agerade på helt fel sätt genom att spela för min del och inte för motpartens.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte ner till rondellen och rpade med ett gäng som är bosatta där nere, sedan blev vi riktade på och allt hände så snabbt så jag tänkte inte på vad jag gjorde. Jag tänkte att eftersom att det var tonade rutor så skulle inte han se mig och därför hade jag en chans men det är inte svårt att inse att det var relativt dumt gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som blev placerad på mig var rätt. Jag gjorde helt fel och det står jag för. Tycker själv att jag borde agerat mycket bättre eftersom jag spelat på servern ett bra tag. Kan bara lära mig utav av misstaget och gå vidare. Känner nu att jag hunnit ta in bannen och lärt mig utav den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har runt 20 bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut. Hade kunnat spelat för motparten och varit en bättre rpare istället för att göra det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Kommer tänka innan jag gör något och försöka spela så mycket för motparten jag kan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka