Nekad Hamza12345 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamza12345

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Användarnamn: Hamza12345

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198433563057/

Vad är din discord tagg? Trut#2317

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Johan pontus hade damp på mig hela kvällen för att jag gjorde en sak, han rent sagt skickade allt skit på mig när jag sa en sak som hade hänt bara att de var em ex staff som inte jag visste om. Sen frågade jag han en fråga på discord som jag tog bort för jag förstod att den var ganska onödig och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis felaktig för han behöver inte banna för det men jag kunde gjort bättre av att inte fråga den onödiga frågan.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja en gång tidigare blev jag bannad 1 dag för något och så har jag fått nån varning men de är borta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunna ställa frågan till nån annan admin eller bara skita i att fråga

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer inte ta någon diskussion av saker ni inte har tålamod att snacka om

Har du läst våra regler? Ja

Om du ska bete dig som ett svin har du ingenting att göra här. Du sitter och försöker få oss att bli "rädda" över att du ska sitta och skicka något uthängningsinlägg på en FiveM Sverige Facebook grupp som uteslutet domineras av 40 åringar om att vi "säljer" unban vilket inte ens är sant. Vi har låtit 1, eller max 2 spelare som blivit bannad flertal gånger och viljat donera för att visa att de tänker följa reglerna har fått göra det. Då ska du gå och posta ett inlägg att vi säljer unban? Vi om någon server i svenska communityt har det mest öppna Ban Överklagande systemet och då tycker jag det är extremt pinsamt att du ska komma och bete dig såhär. Förutom då att du tidigare hängt ut hela servern för att en som var staff här för 2 månader sen har förstört en server och sen förväntar du att hela Multistaden/vårt staff team ska kunna ta ansvar över det dessutom när vi inte ens var delaktig i detta eller överhuvudtaget kände till det. Detta är extremt patetiskt beteende och oseriöst och jag tycker faktiskt du kan ta och posta dina FB Inlägg och vi kommer givetvis också lägga upp ditt namn, du får stå för dina egna handlingar och vi kommer besvara det för det du säger är inte sant.

Tycker du beter dig extremt pinsamt och därmed är du ej välkommen tillbaka.

Tack för din Ban Överklagan. Din Ban Överklagan har Nekats.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka