Antagen hampusspets | Ansökan till Staff [LUDDE & 320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampusspets

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: hampusspets

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag kommer bidra med mycket. Jag kommer vara väldigt aktiv och kunna hjälpa till mycket. Jag tror jag skulle passa som detta då jag har en bra ton och tar bra beslut så det blir rätt för jag vill att saker ska bli rätt så inget blir fel om man ska ta ett beslut. Och jag kommer hjälpa till mycket och se till så alla trivs och sköter sig på Unive genom att specca mycket och hjälpa folk och kolla igen reports. Jag känner att jag kan ta detta ansvar då jag har spelat mycket på Unive och verkligen fastnat för det och jag vill hjälpa alla å få en sån bra RP som möjligt så alla kan ha kul och hitta på saker på servern och så nya personer vill komma till Unive. Och jag är rättvis mot alla personer om vi seger min bästa kompis gör fel så kommer jag fortfarande ta tag i det för det ska vara rättvist för alla och om någon klagar på att någon inte sköter sig på servern så kommer jag specca och ta bevis på felen och se så det blir rätt så man inte bara kollar sen bara skiter man i det för man inte orkar. Så alla känner att dom tycker att det är rolig server och bra RP. Kommer sitta i support mycket å hjälpa så många som möjligt så dom inte behöver sitta å vänta och kan få hjälp fort. Och ta don samtal så folk får hjälp med det dom vill och hjälpa dom så dom blir nöjda.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det flesta fungerar men det jag vill hjälpa till med att specca och hjälpa dom som behöver hjälp och kolla reports. Det finns lite lallare på Unive och dom som bara förstör RP det är sånna personer jag vill ha bort så vi bara har personer som verkligen vill spela för allas RP. Och sen finns det många bilt som bara står i staden så kommer också åka rund och ta bor alla bilar som bara står mitt i vägen tror det kommer göra det bättre också.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer ha en bra ton mot alla och specca mycket och se så alla sköter sig och har kul på servern och trivs och om någon gör fel så kommer jag göra bra bedömande och visa felet och förklara vad dom gör för fel.
Ja det kommer vi för jag holler det jag seger och vill hjälpa alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man har en trevlig ton mot alla endå om det är provmedlem/medlemmar, och förklara allt och vara trevlig och svara alla fort om det är något. Och specca många scenarion och se om dom gör fel. Vara snäll trevlig vara rätt vis mot alla och ha en bra ton och förklara tydligt och Lungt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer kunna kolla på dc i telefonen när jag är i skolan och hjälpa personer. Så kommer kunna hjälpa till folk i dc när jag åker bil är i skolan kommer kunna bidra med mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff på en anan server inan men det var inte länge sen slutade jag för jag gick till Unive för det är bättre roligare server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event, eller kriminell för tänker att jag vill ta dom tre ansvaren för jag känner att man kan börja med det man känner att man har tid för och kan så man inte seger att man vill bli massa och sen tar man inte hand om dom sakerna/rollerna. Men längre fram kanche för jag vill höja RP nivån och hjälpa folk så känner att dom tre klarar jag av så man kan lägga ner så mycket energi på att hjälpa och reda ut saker. Så att alla trivs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka