Accepterad hampus0305 | Whitelist ansökning [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampus0305

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Användarnamn: hampus0305

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198202074031/home

Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Vad är ditt discord namn? hampski#9484

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Abdullah. Han är 21 år gammal och är uppväxt i ghetto-miljö. Hur han får sina cash är svart, mest med droger mm. Han hänger även med kriminella, och ska gå med i ett gäng. På fritiden brukar han drifta runt och jobba, och han har jobbat med postnord. Mohammed är en liten spridd person, men så du behandlar han, behandlar han dig.

Varför ska just du bli whitelistad? försöka skaffa ett mer intressant jobb som kräver whitelist för att få mer konversationer med olika spelare. och mera scenarion. å är inne varje dag å jobbar å bidrar med mycket bra rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har ett flertalet vänner som spelar på denna servern som bara har gett positiva kommentaren gällande servern. Jag är här för att uppleva de roliga scenariorna som de har berättat om.

Hur många timmar har du på FiveM? 357

Hur hittade du Multistaden? jag sökte bara på svenska survrar å så hitta jag denna å tycker det e tvär kul.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej för de finns ingen annan bättre än denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka