p_330
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? pontus
Vad är ditt discord namn? p_330
Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: yasin roos 24år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? familjekär gillar å göra pengar och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrunden e att han har flyttat till staden för dem skulle sätta han i fängelse i marocko för han va krim där å nu kmr han bara fokusera på å göra pengar som krim
Vad kan du bidra med till serverns RP? kan göra den sociala rpn bätrre
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att ha kul å kunna ta att förlora ett senario å in5te bara spela för makt å pengar
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja att ja bråka med nån på torget snacka ooc sen satt ägaren mig i samtal å de lärde ja mig att inte snacka ooc och snacka om andra städer för de gjorde jag men de va typ i början när ja börja spela fivem
Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Ja
Har du läst och förstått serverns regler? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr vdm cop bait rdm meta gaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att ja har varit staff och rpa väldigt mycke så kan de här tänkte gö staff ansökan om den här blir godkänd
Vad är ditt discord namn? p_330
Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: yasin roos 24år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? familjekär gillar å göra pengar och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrunden e att han har flyttat till staden för dem skulle sätta han i fängelse i marocko för han va krim där å nu kmr han bara fokusera på å göra pengar som krim
Vad kan du bidra med till serverns RP? kan göra den sociala rpn bätrre
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att ha kul å kunna ta att förlora ett senario å in5te bara spela för makt å pengar
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja att ja bråka med nån på torget snacka ooc sen satt ägaren mig i samtal å de lärde ja mig att inte snacka ooc och snacka om andra städer för de gjorde jag men de va typ i början när ja börja spela fivem
Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Ja
Har du läst och förstått serverns regler? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr vdm cop bait rdm meta gaming
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att ja har varit staff och rpa väldigt mycke så kan de här tänkte gö staff ansökan om den här blir godkänd