Inaktuell Hampus | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampus

Aktiv Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
111
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? hampusera

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig då jag vet att det är väldigt roligt och en bra gemenskap. Jag har varit MA en gång tidigare, inte jätte länge men den tiden jag var var väldigt rolig. Jag vill hjälpa communityt att ta in nya bra medlemmar som vet hur man följer regler och kommer bli bra rpare. Jag tycker verkligen om unive då jag varit här ett tag och jag vill bara hjälpa till. Jag har fått så mycket glädje härifrån så nu vill ja ge tillbaka något som gynnar servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag ska bli MA för jag kan väldigt mycket om rollen och jag är motiverad för att göra det som kommer med den. Jag tycker om att ta intervjuer och hjälpa folk att komma igång på servern. Jag är en ödmjuk grabb som tycker om att hjälpa till. Jag vågar ta beslut och jag ändrar inte mitt val om något kommer i vägen eller om något händer. Jag kommer göra saker som behövs och jag kommer vara väldigt aktiv med dem sakerna också. Jag är bra att prata med folk och bra att ha dialoger så jag kommer kunna ta intervjuerna väldigt bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag som medlemskaps ansvarig ska bemöta folk så man själv skulle vilja bli behandlad i ett sådant tillfället, man ska ha respekt och ha en lugn ton till personen som ska ta intervjun. Personen ska känna sig säker och väl informerad av vad som händer och vad han ska svara på. Man ska vara tydlig och förståelig så den andra personen förstår vad du säger och kan svara på frågan. Om de har fel på en fråga ska man informera dem om vad det rätta svaret är och sedan fortsätta utan att säga något dumt eller något med en högre ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive ska vara något speciellt, man ska inte tro bara för att så många andra har det så är det inte lika bra, men det är det. Att ha skrivit en tillräckligt bra ansökan så man går vidare och sedan även klara en intervju är väldigt bra och det vill jag att de som blir medlemmar vet om. De ska tycka att det är en riktigt bra sak att de får vara en del av vårt fina unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det viktiga kravet är att de vet reglerna och kan rpa. En medlem ska förstå reglerna och inte bara läst dem en gång för att klara medlemskaps intervjun så som många nya gör. Detta gör så att de nya som inte rpat så mycket tidigare inte vet vad man inte får göra och vad man får göra. De ska ju såklart ha mycket suntförnuft och gå utifrån det, bara den reglerna gäller typ för alla de andra reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara Ma är ett stort ansvar då det är du som tar in personer och välkomnar in dem till unive's community, du upprätthåller om det kommer in bra eller dåliga personer till servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu på sommarlovet är det väll 8-10 timmar per dag men sedan blir det ju annorlunda när skolan börjar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka