Nekad Hampivic | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bampus

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
343
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? Bampus #9795

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv misnt 5h om dagen där jag rpar som polis.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan mitten av januari

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/713102592955383958/1132329609891954768/IMG_9271.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. EN servervakt har som uppgift att se till att t.ex hitta problem spelare och se still att dom får åtgärder. Att se till att spelare som inte gör rätt i sin rp får konsekvenser. Men även att svs hjälper satffs då de kan upptäcka mindre fel då de finn fler av dom

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat tillräckligt längre på servern för att få en bra uppfattning på hur rpn på servern fungerar och jag känner att jag vill bidra med min kunskap så att rpn kan utvecklas så mycket som möjligt. Om jag skulle vara sv skulle serverns rp bli bättre eftersom jag är tillräckligt aktiv för att upptäcka mycket problem hos rpare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse är att man på något sätt utnyttjar sin poistion som inte har med verklig rp för egen vinning. Varför det är dåligt är för att de kan förstöra rpandet vilket leder till att rp nivån sjunker. T.ex om man är i ett scenario som polis där man blir skjuten i huvudet så är det omöjligt att de utför sjukvård och sedan man revvar sig själv. eftersom man blivit skottad i huvudet

Nekad.
Anledning:
Du vart bannad 26 Juni, efter en ban så måste man vänta 6 månader innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 26 Juli (4dagar). Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka