Accepterad Hamoti | Ban Överklagan[Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamoti

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Ban-referens
mglocy — FiveM, Permanent
Anledning: Tar vapen ur polisförråd och lägger i bilar
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag är i stationen och letar efter någon som kan patrullera med mig, sedan kommer det någon och jag frågar vill du åka ut och patrullera, han säger, ja visst men först så måste du hjälpa mig med en sak, jag säger då okej, sedan så kommer vi till beslaget, då säger han ta ut kermit glocken, jag säger då, det får man väl ändå inte göra, han säger jo jag får då jag är ansvarig med att tömma beslaget, sedan så tar jag ut vapnet och vi börjar patrullera, vi rör oss sedan lite mot torget där han sedan kör in till parkeringen, då menade han torgetparkeringen, vi står där ett tag, sedan så säger han lägg vapnet i handsfacket, jag gör det, sedan så börjar han åka tillbaka mot piren och när vi har kommit dit så säger han, måste dra och vila hjärnan kommer tillbaka snart, sedan så träffade jag inte han. Jag tror att jag blev bannad för att jag använde mig av korruption vilket är strängt förbjudet.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar över att jag blev bannad, tycker att den är helt rätt placerad då jag var dum nog att använda mig av korruptionen

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man absolut inte ska ta saker ur beslaget då det är strängt förbjudet, om jag hade fått en till chans så hade jag nog varit den lyckligaste och lydigaste rparen på servern, jag hade läst reglerna 2-3 gånger om bara för att säkerhetsställa så att jag vet hur allt går till och vad man får och inte får göra, jag hade aldrig i något annat liv gjort det här.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att senaste månaden så har jag inte spelat fivem alls nästa jag har varit inne på tråkiga förorten där alla lallar och ingen kan bete sig, jag hade en server som jag älskade, Unive servern som fick mig att ha kul skratta med vänner och rpa superroligt men ändå seriöst, jag tycker att ni borde ge mig en andra chans då jag älskar unive och visar/visade pation för servern, kommer inte alls bryta mot en enda regel om jag hade blivit unbannad jag hade 100% tagit det saktare och verkligen tittat igenom innan han sa ta ut den här, jag borde kunnat det där, är hemskt besviken på mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka