Nekad Hamoti | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamoti

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Ban-referens
mglocy — FiveM, Permanent
Anledning: Tar vapen ur polisförråd och lägger i bilar
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Så titta här jag kommer in på unive och börjar rpa min polis, vill lägga in att ja hade spelat på servern i 7-8 dagar och hade varit polis i typ 2 dagar min kollega kommer då fram till mig och säger kan du hjälpa mig med en sak, jag säger då självklart, sedan så kommer vi till polisbeslaget, han säger ta vapnena ur stashet och så åker vi, jag säger men man få väl inte göra det, då säger han, men jag är så högt uppsatt så jag får göra det, och då gör jag som han säger, vi åker iväg och sedan så säger lägg in vapnena här inne nu, jag gör som han säger, sedan så hoppar han ut och jag säger då men jag får ju inte köra bil då jag är utbildad, då säger han men jag säger att du får, sedan så händer ingenting föräns om 1-2 dagar då det står att jag har blivit bannad, jag tror att jag blev bannad pga att jag inte fick ta ut ur beslaget.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Nej jag står upp för min ban.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag absolut under inga omständigheter ska ta ur saker ur beslaget, Ifall jag hade fått en till chans hade jag aldrig i livet gjort samma sak igen då unive är den servern som jag älskar mest.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är egentligen en bra rpare som inte bryter mot regler, jag är även ågnerfull eftersom att jag ångrar detta med hela mitt hjärta, jag vill verkligen spela här på unive så snälla hörni unbanna mig, Jag kommer titta igenom reglerna extra extra noggrant så att detta absolut inte kommer upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka