Nekad Hamoti | Ban Överklagan [Toris/redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hamoti

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Ban-referens
mglocy — FiveM, Permanent
Anledning: Tar vapen ur polisförråd och lägger i bilar
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Titta jag och min högre uppsatta kollega skulle ut och patrullera, han säger då till mig kom följ med mig, jag följer då efter, sen säger han till mig ta ut kermit deaglen åt mig, då säger jag men man får ju inte ta ut vapen här i från, då sa han men jag får och jag säger att du får, jag tar då ut vapnet på jag inte vill göra han arg/irriterad, sedan så åker vi mot torget, och så åker vi där man tar ut bilar, och så säger han kör bakom väggen, jag kör dit sedan säger han lägg den i handsfacket, jag gör det sedan några dagar efter så vart jag bannad, jag vet varför jag vart bannad, det var för att jag var korrupt omedvetet.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag men å¨ngrar det så otroligt hårt

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade aldrig gjort så, hade frågat någon annan innan jag gjorde det åt han, älskar unive och brinner verkligen för servern, jag hade aldrig i något annat universum gjort det igen aldrig under inga omständigheter

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag verkligenm brinner för unive och älskar servern detta är den servern som glittrade till i mina ögon första gången jag såg den, jag kände direkt atyt detta va min typ av server, staffsen gör de dom ska är sköna och gjorde helt rätt i å banna mig, den är på mig där!, kommer bete mig framöver lyssna och ta efter de dom andra säger , detta kommer inte upprepar aldrig, kommer lyssna och titta igenom reglerna 2 gånger extra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka