Accepterad hammarlof | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝙃𝙖𝙢𝙢𝙖𝙧𝙡𝙊𝙛.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
128
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hammarlof/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ᆯ Hammarl0f

Vad är din discord tagg? [1-32-38] hammarl0f#0935

Vem var det som bannade dig? 4Zenqy

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och min kollega patrullera grovestreet imorse kl 04:50, det va 12 personer inne men vi hade blivit beskjutna där 10 min tidigare av en kille, han sköt min kollega så han föll ihop (Dog inte) vid ett vanligt trafikstopp men jag lyckades skjuta han och när jag skulle springa och ta hans kropp så disconnecta han... som 80% av alla som hamnar i ett scenario gör så fort dom blir anhållna eller skjutna av polisen. Men iallafall, Sen springer jag fram till min kollega, åker och ger han lite alvedon och ser så han mår bra. Sedan åker vi tillbaka till grovestreet för att patrullera, Då ser min kollega en likadan bil som tidigare vi blev beskjutna av, min kollega sköt först, jag trodde dom sköt mot oss så jag började också skjuta dom, dessa killar disconnectar också ännu en gång. Jag blir lack på detta. Vi åker mot grovestreet, min karaktär buggar plötsligt ur bilen och flyger 60 m upp i luften när jag låg i typ 60 Km/h och ja, jag hade naturligtvis bälte. men då palla jag inte mer så klicka ALT + F4 och gick o la mig. Men jag tror det är anledningen att jag blev bannad för vi sköt på en förbipasserande bil utan att dom sköt mot oss först. Men har ju förklarat scenartiot och hoppas ni förstår. Tack på för hand och puss och kram :*

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för jag och min kollega patrullera grovestreet imorse kl 04:50, det va 12 personer inne men vi hade blivit beskjutna där 10 min tidigare av en kille, han sköt min kollega så han föll ihop (Dog inte) vid ett vanligt trafikstopp men jag lyckades skjuta han och när jag skulle springa och ta hans kropp så disconnecta han... som 80% av alla som hamnar i ett scenario gör så fort dom blir anhållna eller skjutna av polisen. Men iallafall, Sen springer jag fram till min kollega, åker och ger han lite alvedon och ser så han mår bra. Sedan åker vi tillbaka till grovestreet för att patrullera, Då ser min kollega en likadan bil som tidigare vi blev beskjutna av, min kollega sköt först, jag trodde dom sköt mot oss så jag började också skjuta dom, dessa killar disconnectar också ännu en gång. Jag blir lack på detta. Vi åker mot grovestreet, min karaktär buggar plötsligt ur bilen och flyger 60 m upp i luften när jag låg i typ 60 Km/h och ja, jag hade naturligtvis bälte. men då palla jag inte mer så klicka ALT + F4 och gick o la mig. Men jag tror det är anledningen att jag blev bannad för vi sköt på en förbipasserande bil utan att dom sköt mot oss först. Men har ju förklarat scenartiot och hoppas ni förstår. Tack på för hand och puss och kram :*

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej, Det var absolut fel agerat av mig och min kollega men tycker 7 dagars ban är överdrivet för det. Jag är ändå gedigen spelare på servern som lägger mellan 6-9 timmar om dagen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Sir yes Sir

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka