Accepterad Hamid | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
15
Användarnamn: Hamid

Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/ 45678653456

Vad är din discord tagg? MMW Hamid#1642

Var är du avstängd? FiveM Servern, Discord servern

Vad är du bannad för? FiveM servern: PowerGaming! Discord Servern: Blev ja bannad för inget!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både FiveM och Discord servern har ni bannat mig för inget!, Exempel vid Fivem servern så har ja ba spelat vid max 10 minuter och ja skulle hämta min bil från bärgan och lämna den vid garaget, precis när ja har lämnat in den vid garaget så blir ja bannad för powergaming! ni kanske har bannat fel men det var det ända ja gjorde under den tiden!. sen vid discord servern så anklagade om att mina pengar gick bort vid eran (support ticket) ja skulle visa beviset om mina pengar och allt de där, ja hann inte ens visa mitt bevis mot glitchet och ja blir bannlyst från eran server!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja! jag har varit avstängt förut, men de har varit glitch och sånt, det löste sig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om det var något mot era regler så skulle jag förstå, men jag har inte gjort något fel, både på FiveM servern och Discord servern. Skulle de va så att ja kanske har missat några relger så skulle jag ha förstått men jag vet vad powergaming är och ja gjorde inte det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter mina andra ban så har ja lärt mig Ja! men den hära bannen så var det fel och ja behöver nog inte lära mig så mycke om de!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka