- Meddelanden
- 73
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170395609/
Ditt Hex-ID: 110000148211dd9
Vad är din discord tagg? herman0728#5868
Vem var det som bannade dig? anticheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande: File(s) attached
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? felaktig ban
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom in och tog min bil till bäckhäst och köpte en mobil sen så skicka jag ett sms till min kompis. sen tog jag min bil till kläd affären och skulle kolla lite kläder sen svara min kompis på sms och tog upp min mobil och kollade sen börja jag skriva och då blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban skulle aldrig fuska då det inte är roligt för en själv eller andra spelare
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad några få gånger innan och av det har jag lärt mig att ta mer ansvar i RPandet.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vad jag vet då jag inte vet varför anitcheat bannade mig
Har du lärt dig någonting efter din ban? inte direkt då jag inte fuskar
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja