Halter360 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Olof

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Nilsson

Vad heter du på discord? Malte#8388

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är aktiv på spelet varje dag melan 9 till 23 på sommarlovet och på vardagarna minst 4 timmar varje dag och på helgerna är det samma tider som på sommarlovet.

Berätta om dig själv Jag heter Malte och är en kille som gillar att spela fotboll och spela tv spel. Jag är en omtänksam person som lägger mycket tid och kraft på det jag gör.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff så hade jag försökt att göra servern så bra som möjligt på alla olika vis. Som staff så kommer jag att lägga ett stort fokus på att se till att reglerna följs. Men för att se till så att reglerna ska följas kommer jag använda mig av noclip så mycket som möjligt.

Jag kommer inte vara rädd för att göra fel för fel gör man alltid men jag kommer att lära mig i efter hand hur jag ska hantera sitvationer och kommer att bli bettre när det gäller support rollen.Men det jag kommer vara unik med är att lyssna in vad de som sitter i support vill och sen säga vad jag tycker om allt.Jag kommer att fråga andra om hjälp om jag behöver det och se till att lära mig saker jag inte kan. Det jag kommer att lägga all min kraft i är mer scenarion som händer ingam och inte lägga så mycket tid på ban överklagningar eftersom det redan är så många i support som gör sådant. Men jag kommer till 99 procent att sitta och ta ärenden i support i discorden. Som staff kommer jag att bete mig på ett bra sätt och vara schysst mot allt och alla. Jag kommer behandla alla lika väl och kommer aldrig vara på någons sida tex min vän utan om de förtjänar ban så kommer de få det oavsett vad. Kommer inte ge mildare straff bara för att man tycker synd om någon heller.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca 3 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig till att bli support på just unive är att under de senaste dagarna så har det varit mycket lite med support ine och hjälpt folk så jag hade försökt mitt bästa att hjälpa så många som jag kan under en dag. Men jag hade absolut inte stresat igenom ett sccenario bara för att jag ska ta fler personer och hjälpa de med deras problem. Som spelare så har jag också sett mycket regelbrott och vill ändra på det och kunna få de bannade mycket snabbare. Unive är en växande server och med att servern växer böhvs det fler staffs och support. För att destu fler sperlare som det finns detso fler problem finns det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade försökta att höja rp nivån på servern och de som har gjort nåt fel ska få veta att de har gjort fel(igenom en ban eller att man kickar hen ifrån servern). Jag hade oftast åkt runt i noclip och om jag hade sett någon dö utav en bugg eller glitch så hade jag revat de. Men om jag ser någon springa runt och lalla på torget hade jag bannat hen också. Jag hade försök att gynna servern med att höja rp nivån på folk som förstör för andra perssoner.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har tyvärr inga tidiga erfarenheter inom staff tjänsten men kan många kommands och kommer att försöka att lära mig så snabbt som möjligt allt så jag blir kunig inoom ämnet.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (ID) - Du bannar en person 30 minuter.
/revive (ID) - Du hjälper en död person att komma tbx t liv
/who (ID) - Du får info om personen tex Medlem + kriminell
/givemoney (ID)- du ger en spelare pengar.
/toggleid - Du ser spelarens ID
/togglename - Du ser spelarens namn
/kick (ID)- Du kickar en spelare från servern
/sqlunban - Du unbannar en spelare
/sqlbanoffline - Du bannar en spelare som är offline
/sqlbanhistory - Du kollar spelarens tidigare bans /bring (ID)- ta en spelare till dig.
/giveitem (ID)- ge en person ett föremål.
/ooc - Skriver ut meddelande i ooc som alla på servern kan se. /spec (ID) - åskåda en spelare
/NoClip - Flyga runt.
/freeze (ID) - Du fryser en spelare så han inte kan röra sig
/unfreeze (ID)- Du tar bort personens Freeze
/goto (ID)- Du teleportera till personen du vill tex /goto ID
/tpm - Du teleportar till din marker på mappen
/setjob (ID)- du ger en spelare jobb
/sqlban - Du bannar någon från servern

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har mycket lätt för mig att lära mig kommandon och saker generelt inom datorer och annat.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Har bara spelat på Unive och har ändast spelat här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas att man kommer in som support och tackar så mycket om man kommer vidare till intervju!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka