Nekad Halter360 | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Olof

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Nilsson

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2007

Vad heter du på discord? Malte#8388

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag Spelar varje dag. Jag är oftast inne i ungefär 2-3 timmar men på helgerna så är jag inne i ungefär 4-5 timmar. Men eftersom att det är sommarlov så är jag inne mycket längre.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 2 månader. men jag gick inte med i forumet fören bara någon vecka sen för att jag fick medlemsskap av en kompis. så behövde aldrig göra det.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade varit mycket hjälpsam och hjälpt spelare som behöver hjälp. Jag hade också desutom hjälpt servern att förbättra sin rp och sätt till så inte en person kan förstöra för alla på servern. Jag hade bannat folk som lallar eller kör för fort i stan. men om det är någon siom jag känner måste ha längre bann hade jag medelat support så hade jag sagt till de att dena person hade behövt en längra ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag hade velat bli servervakt på just dena server för att jag vill see till så servern är bra och att jag har spelat på dena server ett tag och tycker det finns saker som behövs slippas på i spelare som man skulle kunna på peka till spelare. Jag hade också bannat lallare för tyvärr förstår de serverns rp

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Ja! Jag tror att jag hade kunnat göra unive till en bättre server och plats där det hade funnits minder lall och alla hade kunnat trivas bättre på servern.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag hade tyckt det varit roligt att kolla på andras senarion och jag hade varit mycket angaskerad i att förättre rp på servern

Varför vill du bli servervakt? För att förbättra servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nej inte riktigt men jag hade kunnat lära mig det snabbt och kunna förstå var de gör på 0 tid.

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev bannad en gång och det var min första vecka på serven då jag körde för snabbt när jag skulle sticka och lagga en kunds bil när jag jobbade på mecko.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och har aldrig testat en annan server än unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka