Accepterad Hallonsoda | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hallonsoda

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Hallonsoda

Vad är din steam profil länk? STEAM_0:1:238056464

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt discord namn? hallonsoda#9026

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Morten är en arbetande man som inte klarar av att bara ligga hemma utan vill hitta på saker. han har väldigt god moral och är respekt full, de värsta han vet i livet är kvinnomisshandlare, barnmisshandlare och djurplågare. på sin fritid gillar han att dricka bärs och hänga med polarna. Morten gillar också motorcyklar och muskelbilar väldigt mycket. Han är uppvuxen i Kungälv med sin morsa och sina två yngre systrar, hans far satt inne nästan hela mortens uppväxt och dog på mortens 15 års dag. han har jobbat nästan hela sitt liv på en bilverkstad men är sugen på att testa på något annat. hans största rädsla är höjder och öppna hav. Han har kört folkrace sen han var liten så han är en väldigt bra chafför

Varför ska just du bli whitelistad? jag är väldigt sugen på att vara polis vilket dem flesta inte är utan alla ska va pablo escobar så ja tror ja hade hjälpt serven för ja vill ha serriös rp som polis. Jag tror jag kan vara med och skapa roliga senarion och sprida glädje på serven. Jag kommer också vara väldigt aktiv på serven. Jag är väldigt ärlig och rättvis av mig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag är sugen på börja rpa igen

Hur många timmar har du på FiveM? 500

Hur hittade du Multistaden? kollade efter en med många spelare och såg då denna

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Tjenare. Kul att du vill bli WL här.

Tycker du kan utveckla din ansökan. Svara mer på varför du Vill/ska bli whitelistad här och berätta mer om din karaktär.

Lycka till! :)

Jag tycker att din ansökan ser bra ut och kommer därmed godkänna dig.

Du kommer alltså att få wl-ranken i discord och ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka