Accepterad Hakee | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hakee

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/EazyClapz/

Ditt Hex-ID: 11000013f6da962 (Hex)

Vad är din discord tagg? Hake#2543

Vem var det som bannade dig? heterjagelnur

Bild på banmeddelande: svart.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för jag blev vdmad och sönder pittad av sons flera gånger jag rpade inte först på det för jag var så sur och det var mitt fel sen dom forsatte pitta mig i efterhand och då rpade jag för jag förstog att jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle till apoteket men då är sons där jag väljer att åka därifrån och skiter i att köpa alvedon och sen från ingenstans kommer dom och rå pittar mig flera gånger med sin op bil så jag typ våltar men fortsätter åka sen vdma dom igen och då rpa jag jag var sur och det är mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban men jag vill be om ursäkt för jag gjorde fel och lovar ska alltid rpa på skadorna även om dom gjorde fel så ska inte jag heller göra fel tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat från skadorna från första början och inte själv gjort fel rpat mer utförligt med /me

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag alltid ska rpa även fast motpartiet gör fel så ska inte jag heller göra fel!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Gör inte om detta då du ska vara den bättre parten och inte göra fel. Och sons gjorde fel att pitta dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka