Nekad Hajs__ | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

n_rdan

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? William Nordqvist

Vad är ditt discord namn? n_rdan

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arthur Hansen 21år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Seriös, målvedveten och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har en bakgrund med en far och mor som båda har jobbat inom polisen detta har gjort att han blivit intresserad redan som liten. Han har vuxit upp med många runt omkring sig och skapat förutsättningt för dem som han umgicks med att lyckas vilket har gjort att han blivit otroligt omtyckt. Nu vill han följa sina föräldrars spår och bli polis då han både är bra pysiskt och mentalt och älskar att se poliser som lyckas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och otroligt seriöst rp vilket innebär att jag tar ansvar över mig själv för att se till att de går regelrätt till och att jag är med och skapar bra senarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan misslyckas eller egentligen ska misslyckas ibland för att bra senarion ska komma så att man inte är för op och t.ex har helikopter när man gör ett bank rån för att man ska göra det roligt för båda parter. Detta är vad jag tror det är vill gärna höra mer om detta om jag kommer till intervju!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot powergaming en gång förr men det var nått år sen då jag tog en paus från rp så kommer inte riktigt ihåg vad som hände tyvärr.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming, powergaming, sunt förnuft osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tagit ett paus från rp och vill nu komma tillbaka hit har vart medlem på detta seervernm längre förr men sen tappade suget. Då jag även var steff osv här så det kanske är lite intressant

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka