Ej Antagen Haji K | Chef-jobb ansökan [kriminallvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankiloz

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🕴️Kriminalvården

Vad heter du IRL? Josef

Vad heter du på discord? haji.k

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det finns mycket som skulle kunna utveckla inom detta yrket. Det första jag skulle sikta på är att öka aktiviteten på jobbet, då på det senaste har man inte sätt kriminalvården och jag ser detta som en chans för mig att kunna visa hur jag hanterar chef positionen. Sen ska kriminalvården visa såklart en hög rp, då jag har tidigare erfarenheter som jag kommer gå in mer i detalj senare, detta leder till att jag kommer kunna anställda personer som jag vet hade presterat på en hög rp nivå. Sen hade jag gjort så man ser kriminalvården mycket mer och det blir ett mer talat yrke. Sen för att kunna lyckas med att folk jobbar ska man göra det roligt med dem, som att ha en aw varje helg så dem anställda lär känna varandra som då leder till att dem kommer enklare kunna samarbeta. Sen att man då gör så att folk jobbar alltid då och då, så inte det blir för många som är aktiva på en och samma gång utan att dela upp det. Då kommer yrket vara mer aktiv genom dagen. För att då senare anställa en p/a som kommer hålla koll så dem anställda gör det dem ska göra samt gör det enklare för mig. Då kommer jag kunna sikta på att utveckla jobbet mer. Det finns några andra saker som jag kan ta i intervjun, då jag kommer ej komma mycket längre på att endast bara skriva.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har innan för cirka ett år sen varit chef på flera jobb, så jag är väldigt kunnig inom själva chef positionen. Jag har dock aldrig jobbet hos kriminalvården, men har tidigare arbetat hos polisen. Jag vet hur jag ska hantera själva yrket och utveckla den. Då jag har tidigare utvecklat yrken när jag har fått chef positionen, och bevisar gärna mina kunskaper. Jag kommer även kunna se vilka som har en hög rp och vilka som inte har, då jag vet hur dem beter sig osv.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne nästan varje dag in game, dock är jag alltid aktiv på discord och svarar väldigt snabbt. Samt när jag är in game kommer jag lägga ner den mesta tiden till att vara chef och utveckla yrket, då jag inte har mycket annat att göra. Det leder till att jag som en aktiv chef kommer kunna utveckla yrket väldigt snabbt och kunna lägga ner tid på den. Då leder till eventuellt till att jag når mina mål som jag har inom yrket mycket snabbare.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Självklart!

vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka