Ej Antagen APAN157 | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Kriminalvården

Vad heter du i verkligheten? Felix går ej ut med efternamn

Vad är ditt användarnamn på discord? apan_on_top

Ange ditt födelsedatum: 4 Januari 2008

När fick du medlemskap på Unive? för lite mera än 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef ar erfarenheter om detta innan har varit polis i en annan server och därför vi tog hand om allting själv det var därför vi ej hade en kriminalvård och hade mycket med fängelset och göra som polis då. Därför jag vet om det

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina syften inom jobbet är väll mest att bemöta folk på rätt vem dom är eller hur dom ser ur (rättvisa). Jag kommer att utveckla jobbet med mycket aktivitet och anställning mogna och positiva och aktiva och erfarenheter personer till jobbet, Kommer ha mycket rolig saker med personer som sitter inne mycket aktivitet saker att dem ej har ensamt, Kommer för det mesta att vara lugn inom yrket att ej fångarna blir stressade, Personer ska kunna trivas inom Kriminalvården för dem som sitter inne och kunna känna sig trygga när dem är inne i i låst fängelse, Kommer se till att anställda personer gör sitt rätta som och inte bara lallar runt för blir konsekvenser om det, Kommer ochså har mycket stränga regler pågrund av att det handlar inte bara om vanliga saker det handlar om fångar som har gjort saker för att sitta inne dem ska ej kunna bestämma dom har en anledning för att sitta inne. Men ochså kunna trivas på ett sätt så som alla andra har och ska kunna ha. Kommer ochså att kunna hålla en gräns inom ålder för att jobba inom Kriminalvården för att förstärka och bli större inom Kriminalvården

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer väll vara ungefär 6 timmar per dag. På veckoslut kanske 7 timmar eller mera får se hur det funkar utanför med. Men kan beror på lite från dag till dag ochså för ibland kanske lite mer och ibland lite mer men oftast ganska länge.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning:
Hej! Just nu söker vi ingen chef till Kriminalvården, du är dock välkommen att ansöka igen när vi väl söker chef dit!

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka