Accepterad Haji K | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankiloz

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125183135/

Ditt Hex-ID: 1100001456f3a9f

Vad är din discord tagg? haji.k

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 72008-322e29d02df9eb0a93bc89abf8e89826.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig på grund av att jag bröt mot reglerna som ska hålla på servern. Det är regler som finns för att unive ska kunna hålla en hög rp, och det var något jag inte hade. Jag hade en dålig rp och gjorde fel val. Något jag ångrar samt ber om förlåtelse. Jag förstår helt varför han la det beslutet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag och min vän planerade att råna en juvel butik. Vi planerade allt i ett hus. Hur vi skulle utföra allt osv. VI började med att hitta några som skulle vara gissla, sen hittade vi några som satt i en bil och tog dem som gisslor. Vad jag kom ihåg om jag inte minns fel. Sedan började vi röra oss mot juvel butiken. Jag gick och hackade medans min vän höll koll på gisslorna. Sedan påbörjade vi rånet och allt gick som planerat. Sedan när polisen kom och var utanför så försvann våran bil från ingenstans, antar att någon gjorde dv på den. Min vän var den som pratade för det mesta med poliserna, då jag vart den ända som hade pistol. Han hade alla juveler på sig. Sedan när vi och dem var redo så skulle vi ut, polisen lät tveksamma som om dem planerade att göra något. Då jag var i butiken och gömde mig då vi var osäkra vad dem planera att göra mot oss, då jag har varit med om att poliserna lägger några fulingar. Sen gick han och snacka med dem och vi skulle åka. Sen kom min vän in och säger "jag åker nu". Nu när jag tänker efter så tror jag att han missförstod någon, att han kanske trodde att han skulle åka själv iväg. Sen när han åkte och jag han inte resa mig. Så kom det in ca 5 poliser skulle jag tippa på och jag döda dem alla. Sen gick jag ut och vart stressad och blev dödat och jag drog ut min internet sladd då jag var arg och stressad. Sen blev jag kallad till dc och jag gick in och snackade med personen som bannade mig och sen så bannade han mig efter och jag bytte namn och logga ur dc. Då jag tänkte göra ett nytt dc konto och behövde det namnet jag hade då man kan inte ha två konto med samma namn, för den dc hade jag endast till unive så det var inte lönt jag skulle ha kvar den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte, det var jag som gjorde fel och han hade rätt att banna mig. Jag förstår helt hur han tänker, men sen måste man sätta sig i min situation om hur det var för mig. Men sen vad som man gör var det jag som gjorde fel och inte tänkte efter hur jag agerade. Sen ber jag om ursäkt för det jag gjorde och ber om förlåtelse att få en chans till. Jag kommer inte bli bannad igen och det kan jag hålla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2021 men kom ej ihåg om vad det handla om, sen var det en gång detta året. Kom ej heller ihåg vad det handla om direkt. Men ni kan kolla upp det om det är viktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter lite att poliserna var betydligt mer än mig och att jag borde endast gett upp. För om man tänker logiskt om detta hade hänt i verkligheten så hade man gett upp. Väldigt fel av mig och jag erkänner till det jag gjorde. Samt att ta ut internet sladden är ej accepter bart. Ändå vad för anledning jag säger så ska man inte göra något av det och helt mitt fel. Ber som sagt om ursäkt och ber om förlåtelse att om ni hade kunnat ubanna mig och ge mig en ny chans. Lovar hade tagit det väldigt seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om man tänker regel vist så vet jag alla regler om hur det funkar osv. Det var endast att jag agera på fel sätt och har lärt mig om hur jag ska agera samt tänka efter mer i situationer som denna men andra också. Då jag har spelat på en engelsk seriös server, där jag tänk efter denna ban och lärt mig om hur jag ska agera osv. Har även kört lite på nån svensk server. Men slutat spela på dem då det är inget med jämfört med unive, det är inte lika roligt samt saknar unive. För folket men även dem roliga scenario osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka