Nekad Haji K | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankiloz

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125183135/

Ditt Hex-ID: 1100001456f3a9f

Vad är din discord tagg? haji.k

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_5826.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt mot poliser när det var ca 5 mot en, alltså jag vart själv. Sen gick jag ur och sköt någon mer och sen drog internet sladden då jag vart arg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hela började med att jag och min vän planerade att göra ett rån. Vi hade inget speciellt att göra så det tänkte vi hade varit roligt. Sen börja vi planera hur allt skulle gå till osv. Vi gick och hämtade två gissla. Därefter gick vi mot juvel och rånade stället. Sen kom det massor med poliser osv och jag vart den ända som hade pistol så jag var med gisslorna för det mest och min vän som ej hade vapen snackade med poliserna för vår säkerhet. Sen när vi skulle börja röra på oss så ba försvann våran bil, antar att någon gjorde /dv på den eller nått. Sen hämta dem en polis bil till oss och sa att vi skulle ta den. Sen var jag med gisslorna och min vän gick och snackade med poliserna. Sen gick han in i butiken och sa jag kör nu. Sen körde han iväg innan jag ens satt mig jag han inte resa mig innan han sprang iväg. Sen kom ca 5 poliser in och jag döda dem alla sen gick jag ut och sköt någon och sen dog. Dumt av mig att skjuta när så många kommer in jag var bara stressad och gjorde de första jag tänkte på. Ångrar det väldigt mycket ber om ursäkt. Det var allmänt fel av mig att göra det och kommer inte hände något sådan igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt rätt att jag skulle bli bannad. Nu ber jag endast om en ny chans att komma tillbaka. Man gör misstag och lär sig. Sen förstår jag varför han la en perma ban då denna rp ska ej finnas på unive. Detta är något som jag aldrig kommer göra igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har två st från 2021. Sen har jag en för en månad, men har ej minne om vad jag blev bannad för ni kan säkert kolla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ge upp när dem storma och inte skjutit mot dem. Då som sagt de är grov fearrp. Jag har tänk mycket på hur jag skulle kunnat gjort osv. Endast dåligt av mig att ta det beslut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig att jag måste tänka mer på de reglerna. Då det var dåligt av mig, att jag vet redan alla regler för jag har som sagt spelat sen 2021 och jag borde vetat bättre. Jag lärt mig nu mer om hur jag ska hantera situationer och om jag skulle vara osäker så ska jag kontakta någon helper elle uppåt beroende vad de gäller osv. Då dem vet mer och genom att fråga så hade det hjälp att få bättre rp och svar på mycket och lära sig mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Sen vill jag att Jaakoob10 ska svara på den, då det har gått mer än 3 veckor sen jag blev bannad

Vill gärna att jaakoob10 ska svara på den o nt nån annan för han vet mer vad som har hänt och jag har snackat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka