Nekad hajenforfan | Medlem ansökning [Ahmedboi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hajenforfan

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? monkeyman21

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 1999

Berätta om din karaktär. hej jag heter liam wide och är 25 år gammal.jag tränar kanske 2-3 dagar i veckan och äter väldigt bra för så att jag kan bli stark.jag gillar bilar och skulle verkligen vilja jobba med bilar för att det är mitt favorit jobb.jag bor på en stor gård med pappa,mamma och min storasyster. min mamma jobbar som läkare och min pappa jobbar som polis.Min storasyster jobbar på max.jag och min pappa ungås väldigt mycket vi brukar träna tillsammans och cykla med varandra men min mamma ungås jag inte lika mycket med för hon kommer hem sent typ varje dag så kan bara träffa henne sällan. men min syster ungås jag daligen med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? han är en härlig kille gillar bilar. men hans kompisar vill att han ska gå med i ett krimminelt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ibland kan man inte vinna på allt .

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst det några gånger att få det på minnet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej har testat på en väns dator med har spelat det själv i ungefär i en månad nu.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror jag inte.

Nekad.
Anledning: utveckla samtliga pungter

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka