Nekad hajenforfan | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hajenforfan

Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? liam widenfors

Vad är ditt discord namn? monkeyman21

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1999

Berätta om din karaktär. hej jah heter liam wide jag är 24 år snart 25 år gammal. min familj är väldigt fattiga för vi har en väldigt stor familj. om jag skulle få välja vad jag skulle jobba med så skulle det nog vara att jobba med bilar. mitt favorit jobb är att jobba med bilar har alltid drömt att kunna jobba med bilar. jag älsker att kunna ungås med mina nära och kära. en dag för mig skulle kunna se ut typ såhär. att jag börjar med att gå upp tidigt och äter sen så springer jag eller går det beror hur jag mår. efter det så ungås jag med mina nära och kära som jag älskar. efter det så jobbar. efter jag har jobbat så går jag ut med vänner och äter mat och dricker. sen gåt jag hem och lägger mig och kollar på någon film. jag gillar roliga filmer. jag har haft det jobbigt på senaste med pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig och snäll scenario. för jag gillar att vara snäll mot mina kunder för alla vill ha en snäll person som står i kassan som man kan gå till. och gillar att skämta med folk så det kommer bil massa skämt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja det betyder att man ska ha det roligt på dåde sidorna t.e.x om jag rånar en bank så ska det vara kul för både poliserna och de som rånar. ibland kan man inte bara vinna ibland behöver man att förlora. för att kunna ha det så kul som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är att man inte få döda någon utanandledning. t.e.x om man e på sjukhuset så kan de inte bara komma fram någon och börj skjuta hen.vdm är att man inte få använda en bil som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har testat några gånger hos en vän och spelar på egen dartor nu och har gjort det typ en månad nu.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror jag inte.

Nekad.
Anledning:
Vänta 24 timmar efter en nekad ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka