hagop | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
138
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Hagop

Vad heter du på discord? Skyline#0244

Ange ditt födelsedatum
29 Juli 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till just medlem ansvarig är att jag vill kunna hjälpa andra fivem spelare att uppnå deras drömmar precis som min innan jag var medlem på unive så var min högsta fivem dröm att bli medlem på unive och kunna köra och utveckla min rp nivå så då vill jag kunna hjälpa andra som har samma fivem dröm alltså att komma in på unive och utöga sin rp nivå. Det andra är att jag har mycket extra tid vid datorn när jag inte gör något alltså typ sitter och glor på min bakrundsbild och då skulle jag kunna få maser extra arbete och göra så som läsa folks skriftliga ansöknigar och även ta folks muntliga ansöknigar. Det tredje är att när jag hade blivit godkänd på skriftlig så satt jag mig i väntrum till muntlig och då satt jag där först en halv timme och sen lämmna jag för jag var trött så jag gick och la mig och sen dagen efter fick jag vänta 1timme och sen blev jag in dragen så jag vill kunna hjälpa till och se till så det inte händer andra någon mer gång för då när jag har maser extra tid som jag typ alltid har så kommer jag kolla både folks skriftliga och sen kolla om ngn sitter i väntrum till muntlig så dom inte väntar så länge. och då som sagt när jag har maser extra tid så kommer ju det hjälpa mig om jag blir medlem ansvarig för då kommer jag alltid kolla ansökningar och om ngn väntar på muntlig så då sitter jag inte bara och inte göra någonting. och så är jag lika snäll mot alla beroende på hudfärg, sjukdom, hår färg ålder osv och det är väldigt viktigt som medlem ansvarig och visar respekt mot alla även med olika hudfärg, sjukdom, hår färg ålder osv och även om dom inte vill ha respekt mot mig så kommer jag ha det mot dom. och så är jag väldigt lugn och lyssnar alltid på alla. och om någon inte hörde vad jag sa för regel eller något annat så säger jag det bara igen istället för och bli arg på personen. Därför vill jag bli medlem ansvarig på unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Anledningen till varför ni borde välja mig som Medlemskaps Ansvarig är för att jag kommer verkligen se detta som en chans till att hjälpa serverns resultat och få den till att bli en större Community med mer spelare och en framgångsrik server. Jag som sagt kommer ta vara på chansen att jag får denna roll och jobba effektivt, snabbt och bra! Jag kommer att se till att jag tar in folk som medlemmar som man verkligen ser vill vara det. Och är engagerade till att bli det. Jag har även varit det på andra servrar och jobbade på bra där! Jag hoppas verkligen jag får en chans här att bevisa och hjälpa till med serverns framgång och få nya medlemmar/spelare att få ett bra intryck av servern och Communityt. Om jag ska neka en ansökan som inte har lagts ner tid på och är ganska enkel skriven. Så kommer jag inte skriva "NEKAD" sedan flytta den. Utan jag kommer även förklara vad h*n hade kunnat göra bättre och kan utveckla så att dem vet och inte bara skriver samma sak och hoppas på att dem lyckas denna gång.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta människor som man själv vill bli bemöten och inte bemöta någon som dom är värda mindre en dig pga saker som utseende, kunnighet och andra faktorer. Samtidigt ska man inte bemöta någon med för mycket lyhördighet för då kan man också göra fel genom att säga saker som dom inte borde veta eller något som i långsikten kan vara elakt eller dåligt.
Man ska balansera det med Lyhördighet, förstålighet och stränghet, för att behålla en bra balans i ens relation och det stämmer för både främlingar eller folk som du känner

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle kunna höja rp nivån, eftersom fler människor kan ha medlemsjobb och varje jobb har fler arbetare. Fler medlemmar kommer till servern och kommer med nya roliga scenarion. Jag tycker också att För mig betyder medlemskap på Unive att man är en del av Community och att man är en del av rp:n på servern då man t.ex kan ha jobb eller vara kriminell osv och det är bra med att vara medlem då det behövs många fler personer på jobb som t.ex sjukvård osv. Om alla skulle vara medlemmar så skulle antalet lallare minska enormt då lallare inte skulle lägga tid på medlemskap ansökningar. Unive är en öppen server för alla, men ju fler medlemmar desto fler personer som verkligen vill rp:a. Så för mig och dom flesta andra så betyder nog medlemskap på Unive att man är en del av Community och rp:andet därför att utan medlemmar så skulle inte servern vara så stor som den är idag då det är tack vare medlemmar som man kan få sin bil lagad eller få vård och mycket mer.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De som är medlemmar på Unive ska ha en allmänt hög rp nivå och absolut inget lall! dom ska veta grundreglerna inom rp och lite om scenarion osv och dom ska kunna vad som är bra och vad som är dåligt och vad som man får göra och inte göra, dom ska även ha en bra uppbyggd karaktär som inte ska vara lallig och ha kul men samtidigt ha en hög rp nivå och kunna alla rp grundregler och alla Unive regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskap ansvarig är att göra så att person ska känna sig värd den rollen och kunna sätta mål från starten så att hen inte får dåligt rykte från de andra i servern. Om man tillexempel ska neka en person så har man ett stort ansvar att förklara varför hen blev nekad, det gör så att person som blir nekad inte kommer kunna fråga varför hen inte blev godkänd och det kommer minska allt tjafs. Man ska inte vara rädd för att neka en person eftersom då kan person förbättra sin text och komma på mer grejer som hen vill göra i servern som är positiv.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 15:00-22.30 tisdag 15:00-22.30 onsdag 12:50 torsdag 15:00-22.30 fredag 13:50-23:00 lördag 12:00-23:00 söndag 14:00-23:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nepp :)

Senast ändrad:
Tillbaka