- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi Chef
Vad heter du IRL? Zackarias Groeger
Vad heter du på discord? Haggis#7296
Hur gammal är du? 19
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år ungefär
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla Gripen taxi till ett företag som många ser som en stor till gång till staden. Jag kommer satsa på en bred mångfald på företaget, ett jobb där alla är välkomna. Ett jobb för nya som gamla spelare där vi hjälper varandra gemensamt !
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande Chef på meko men i stora drag har jag både i RP och privat (IRL) en stor erfarenhet av ledarskap inom många olika företag.
Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar varje dag!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? 100 % den bästa serven jag nånsin kört på!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej gör jag inte !
Har du läst våra Regler? Ja flera gånger !
Vad heter du IRL? Zackarias Groeger
Vad heter du på discord? Haggis#7296
Hur gammal är du? 19
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år ungefär
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla Gripen taxi till ett företag som många ser som en stor till gång till staden. Jag kommer satsa på en bred mångfald på företaget, ett jobb där alla är välkomna. Ett jobb för nya som gamla spelare där vi hjälper varandra gemensamt !
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande Chef på meko men i stora drag har jag både i RP och privat (IRL) en stor erfarenhet av ledarskap inom många olika företag.
Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmar varje dag!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? 100 % den bästa serven jag nånsin kört på!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej gör jag inte !
Har du läst våra Regler? Ja flera gånger !