Accepterad Haggis | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haggis

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/5361516/

Ditt Hex-ID: 11000011a37e16a

Vad är din discord tagg? Haggis#7296

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? pwg sunt förnuft och dåligt rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han tyckte väl inte om mitt rp sätt eller något, oklart!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte från snutten med mina vänner vi kommer upp mot arbetsförmedlingen eller ja när man kör upp mot arbetsförmedlingen från piren. Jag bestämmer mig då för svänga ner och ta hoppet man kan göra där och jag skakar av mig de ganska snabbt efter det. Sen blir jag bannad !

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det skulle jag verkligen påstå! Hur är det PWG ? Jag körde för katten i 250 km/h och såg en väg från snutten. Hur är det emot sunt förnuft ? Jag kör KRIM RP och har på mig massa olagligheter då vill jag såklart inte stanna för Polisen. Å sista hur är det dåligt RP? Vad baserar du på att det är dåligt RP för jag ser ett klockrent RP med bil jakt och sen slut kläm!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Grov Sunt Förnuft, RDM, Snor Tjänstefordon och sunt förnuft, kör mc i sjukhuset

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde kört vidare på vägen och inte gjort det hoppet om det är något !

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA 110%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100 % med på noterna !

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka