Accepterad hagfoss | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagfoss

Välkänd Medlem
Meddelanden
398
Reaction score
315
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas hagfoss

Vad är ditt discord namn? hagfoss

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Calle Mikaelsson och är en man på stabila 25 bast, Han har stort intresse för polisen och annan polis verksamhet, han är singel för tillfället då hans tidigare kvinna lämnade honom för en gammal rik gubbe. Calle vill nu flytta in till staden unive för att reda upp sitt liv och få en "omstart" Calle vill bli polis och han tror att han har stora chanser att bli det också, då han har erfarenhet. Calle har valt att flytta in till unive eftersom han har polare som jobbar som polis i kåren. han växte upp i en liten håla som heter Ljungby som ligger en bil utanför Växjö där hade han en bra uppväxt men många riktigt bra och trevliga vänner, Calle var en riktig fena på hockey tills han tappade intresset och la av med det. Calle gillar fotboll och är ett stort Liverpool fan, han gillar även att ta det lugnt och bara allmänt umgås med sina nära kompanjoner. Efter hans före detta tjej lämnade honom har hans liv blivit ganska mörkt och dysters eftersom han lämnade alla sina vänner och allt annat han kämpat ihop med för henne. och det är en annan anledning till att han vill flytta till staden unive för att han vill leta upp kontakten men sina gamla polare här och bli lite gladare för hans vänner betyder allt för honom. Hans framtids planer består av att han vill bli en bra polis som har ett bra rykte på stan, han vill skaffa en ny och ännu bättre tjej och kanske ett eller två barn med henne i framtiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag har mycket erfarenhet till rp och speciellt polis rp, och det tror jag kan göra servern roligare och speciellt men b.la. de scenario jag är med i och kommer bidra till konstiga roliga och långa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att den sida scenariot jag står på ska vinna det kan bli riktigt tråkigt att köra så i längden, det är bättre att spela så det är lika stor chans att alla parter ska kunna fp vinsten. även om min part ligger över kanske det är bättre att vi ger upp och låter andra parten vinna för ett roligare scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag t.ex. powegaming att man inte ska köra i tex 200kmh rakt i en vägg och inte rpar på sina skador och bara går iväg som inget hänt, copbait att man inte ska försöka få polisens uppmärksamhet utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat ca 100 h på unive och har 300 h på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mer erfarenheter än vad ni tror, min kompis som har över 1000 h och hjälper mig ofta inom fivem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka