Nekad hagfoss | Ban Överklagan [Maionais07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagfoss

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
398
Reaction score
315
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199644864392/

Ditt Hex-ID: 11000016468ef80

Vad är din discord tagg? hagfoss#5935

Vem var det som bannade dig? Maionais

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-05 142110.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? enligt vad de står att de för att vi tydligen stormade ett hus utan fler kollegor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi fick larm om att de var skottlossning,Vi ansluter dit och jag säger till kristian som kör att han skulle ställa bilen ivägen så dem ej kommer ut.Ja då kör kristian in och ställer bilen nästan bredvid deras bil jag kliver ut och ställer mig mot väggen och inväntar emil som var YB under denna stund.D¨kliver dem fram jag antar att dem har vapen eftersom de var en skottlossning.Emil kommar till platsen jag ställer mig bredvid han och sedan säger att den ena inte ser något då går emil fram som ingenting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig.För jag tyckker inte jag stormade då jag väntade på emil som var YB under detta tillfället,så gärna titta över detta,tack

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång tror jag men den blev bortagen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte direkt då jag tycker inte jag gjorde något fel,kankse inte alls åkt på larmet för då hade inget hänt men vi var ca 4 i tjänst under denna tid och vi hade inget och göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte åka på sånna larm om man är aspirant

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka