Nekad hagfoss | Beslut Överklagan [SWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagfoss

Välkänd Medlem
Meddelanden
398
Reaction score
315
Ditt discord namn: https://steamcommunity.com/profiles/76561199644864392/

Ditt Hex-ID: steam:11000016468ef88

Vad för typ av beslut gäller det? varning 1

Vem/vilka tog beslutet? kalle

Varför tror du själv att beslutet togs? De ansågs som pittning och otilåttet offroad körning

Hur är beslutet felaktigt? Jag jagade motparten när de laggade bakåt samtidigt som de bromsade, vilket gjorde att jag åkte in i dem. Det såg då ut som en pittning. Motparten har själva erkänt att de laggade och att det såg ut som desync. Efteråt körde jag offroad med vår offroad bil, som staff tidigare har godkänt. Men nu fick jag höra att det tydligen inte är tillåtet, även om jag fått besked att det är okej.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Nej eftersom du la inte alla klipp när DEM laggade

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+ Grad nivån på berget är inte för högt vilket betyder friktionen mellan däcken och berget är fortfarande tillräckligt hög. Även att de inte var vårdslöst kört
Klippet är endast 20 sekunder vilket gör de ogiltigt enligt reglerna
Du kan gärna häva bannen också :)

Senast ändrad:
Kan skicka bild på erkännandet i Pm till den som tar beslutet

Sedan vrf ska man banna ifall bannen inte är nödvändig? Den är 5 timmar? Anses de som nödvändigt?

Godkväll!
Hördes att du sökte en mod, hoppas det blir bra med en sr.mod också.

Hursomhelst har jag kollat på bevisningen samt dokumentationerna som utförts för denna varning och jag anser detta beslut som korrekt. Jag anser att du har 1. kört upp på ett berg där bilen har "hoppat" och inte varit kontrollerad vid den kruviga terrängytan innan. Då kommer din bil inte heller vara kontrollerad på ett berg. Detta anser jag som ett korrekt beslut. 2. Pittningen som utfördes anser jag också är en pittning, du trycker och gasar på medvetet att du kommer köra in i bilen framför för att få bilen ur kontroll. Bilen framför bromsade varken eller försökte täcka vägen fram, utan gasade rakt fram där du väljer att trycka på bakifrån.

Jag anser att beslutet här är korrekt och du kommer få vänta ut dina varningar. Gör du en ny beslut överklagan kommer det fortsättas nekas utan du får helt enkelt vänta ut denna varning.

Trevlig helg!

Med vänliga hälsningar,
SWE
Koordinator & SR.Mod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka