Nekad H_arry8 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H_arry8

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000015ad53ba1

Vad är din discord tagg? harrry.0

Vem var det som bannade dig? Mattsson1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-03 000223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag trodde att en i det gänget som dumpade mig va helper eller staff fortfarnade så jag skulle bara säga för jag tycker de va riktigt tråkig rp att dumpa bara så där så jag skickade till han och sa att jag tycker de är riktigt tråkig rp att bara dumpa så och bla bla bal

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade tagit ett gängs vice boss till ett annat gäng så dom kidnappade han och vi lätt han gå fritt men kom över rens om att vi inte ska göra något mot varandra så sen lite senare kidnappar dom mig och i slutet av kidnappningen så döda dom mig och dumpade vilket jag tyckte va tråkig rp asså men så jag skickade till han och sa hade ni inte kunnat göra något roligare av de typ sätta en lapp på mig och lämna utanför vårat hus eller rista in något på mig men så jag skrev det vilket jag fattar nu va helt fel men gjort är gjort kan inte göra mer för stunden men men

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså njaaaa tycker nog inte de asså eller jag sa bara att dom hade tråkig rp och hur dom kunde göra bättre typ

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men de va ett tag sedan så kommer inte ihåg men jag lär mig iallafall av dom bannsen jag får

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara gett fan i och skriva de och bara ta det typ

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut ska verkligen inte skriva ooc efter ett senario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka