Accepterad H_arry | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H_arry

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? H_arry8#0172

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Malik Svensson och är kusin med abdi svensson båda är 23 år gamla och malik är den stökiga av dom, Malik har haft det tufft i sin barndom han har varis stökig i skolan. sen när han blev äldre så började sälja små vikter men kom snabbt upp till hekton senare vidare till kilon. Han är en arg men ändå snäll grabb men det kan vända snabbt om någon sviker honom. Han vill lämna det kriminella bakom sig men kan va svårt när det är allt man kan, Malik har inte gått i gymnasiet och började tidigt med det kriminella och känner att det är kanske dags för kariärbyte. men det kan vara tufft för malik, Malik kommer göra allt för att försöka skydda sin kusin Abdi, för abdi är den som sår Malik närmast för Maliks mamma och pappa dog när Malik var 10 år. Malik är en glad kille men är det någon som är kaxig så kommer Malik med vara det, malik har en kort stubin. Malik har alltid haft intressen för bilar och han körde alltid bilen. Maliks grabbar planerade ett bilrån på en BMW E60 då fick Malik köra, De dom inte visste var att bilen inte hade mycket bensin så dem fick soppatorsk alla sprang förutom Malik för att hans fot fastnade i bildörren och han blev fångad och då fick Malik 4 års fängelse

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bra rp och många skratt. Jag kommer också vara inne mycket på servern och det kommer leda till att jag kanske kan hjälpa folk i servern. Jag tycket att rpn är hög och realistisk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att vinna. Man ska kunna förlora utan att bry sig. och att jag inte ska bli arg när jag har gängkrig och förlorar utan att bara acceptera det.

Hur hittade du Unive? genom youtube och vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka