Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Probic/
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Hellgren
Vad är ditt discord namn? H3llgreN#0001
Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 1988
Berätta om din karaktär. Mr H3llgreN, M, 33
(skämtsam/omtänksam, utåtriktad samt halvtaskig impulskontroll)
(uppvuxen under ganska halv taskiga förhållanden och varit strulig under
uppväxten. gått fordonsmekaniker i gymnasiet och söker jobb/jobbar inom mekanikeryrket,
lever i en grå zon inom lagens ramar.
Drivet är att få det bättre än vad mina föräldrar hade när dom växte upp, pengar samt även
att imponera på andra. drömmer att någon gång få känna sig inkluderad med ”gräddhyllan”
kommer antagligen bli kriminell i framtiden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? tillför bra RP och höjer medelåldern på servern, även ett ansikte utåt då jag streamar. twitch.tv/h3llgren
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? första FiveM servern jag testat, och hittat en del människor att RP´a med
Hur hittade du Unive? tog den servern med mest människor i när jag började med RP
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt och erbjuda bra content till min stream.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? försöka tillföra mer seriös RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Hellgren
Vad är ditt discord namn? H3llgreN#0001
Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 1988
Berätta om din karaktär. Mr H3llgreN, M, 33
(skämtsam/omtänksam, utåtriktad samt halvtaskig impulskontroll)
(uppvuxen under ganska halv taskiga förhållanden och varit strulig under
uppväxten. gått fordonsmekaniker i gymnasiet och söker jobb/jobbar inom mekanikeryrket,
lever i en grå zon inom lagens ramar.
Drivet är att få det bättre än vad mina föräldrar hade när dom växte upp, pengar samt även
att imponera på andra. drömmer att någon gång få känna sig inkluderad med ”gräddhyllan”
kommer antagligen bli kriminell i framtiden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? tillför bra RP och höjer medelåldern på servern, även ett ansikte utåt då jag streamar. twitch.tv/h3llgren
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? första FiveM servern jag testat, och hittat en del människor att RP´a med
Hur hittade du Unive? tog den servern med mest människor i när jag började med RP
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt och erbjuda bra content till min stream.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? försöka tillföra mer seriös RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej