Accepterad H1Kalle | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/H1Kalle/

Ditt Hex-ID: 110000149223de7

Vad är din discord tagg? Kalle#7800

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Springer i Th ~Alexander. Återstår: 2 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han trodde att jag sprang i /th med meningen men jag råkade trycka på kanppen så det var inte med meningen jag råkade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var mitt i en scenario och då råkade jag trycka på kanppen som springer så han trodde att jag gjorde det med meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var ett halvt felaktig ban för att jag gjorde fel men det var inte med meningen att springa med /th och jag råkade göra det för att jag hörde polis syrener så jag blev stressad så jag visste inte vad jag skulle göra för att det var roligt scenario så jag blev stressat då råkade jag springa så det var inte meningen att springa för att varför ska jag göra det om jag vet att det är suntförnuft så det var inte med meningen att springa och jag ber om ursäkt att jag gjorde det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min kompis buggade in i bilfirman och loggade men då fick jag ban för han gjorde det. men det gick bra för att jag gjorde en ban överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle inte ha sprungit med han för att det var suntförnuft jag kunde bara ha gått ditt utan att springa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag lärde mig att jag ska aldrig springa med /th för att det är suntförnuft och jag kommer aldrig göra det igen jag ber om ursäkt för att jag gjorde det kommer aldrig göra det igen förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag kan alla regler utan till så varför skulle jag bryta mot de.

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka