Accepterad H0ppie | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H0ppie

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: H0ppie

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010204136

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias Karlsson

Vad är ditt discord namn? H0ppie#9631

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 25 år gammal och heter Lars Karlsson. Han är 196cm lång och har mörkt hår. Hans intresse är poliser och att bara ta det lungt köra lite bil och så. Han tycker väldigt mycket om att köra bil. Han har blandade känslor, ibland är han glad, rolig och ibland är han lite sur fast det är inte ofta. Han tycker att kriminalitet är otäckt just därför vill han bli polis.

Varför ska just du bli whitelistad? Jo för att jag vill vara med och skapa roliga RP minnen och diskutioner med varandra. Följer även alla regler. Tycker om den här servern väldigt mycket och vill mer än gärna ha en Whitelist. Tycker även att denna server utvecklas på ett positivt sätt varje dag och vill jätte gärna följa den resan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle svara på denna fråga som den över. det är kortfattat att jag vill mer än gärna spela på denna server och skapa roliga minnen, följa utvecklingen av servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 10 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade lite på youtube så kom Multistaden upp och tyckte det skulle vara kul att testa och spela på kvällarna efter skolan.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på multistaden bara just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka