Nekad H.K | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

H.K

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199482007089/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ab3ee31

Vad är din discord tagg? Quagy

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: klackesko.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För korruption eftersom att jag hade föremål som jag ej fick ha.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med babo angående hans vapen och hur jag fick den, han sa att jag skulle göra mig av vapnet och 10 minuter senare blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban jag gjorde mycket fel och borde ta hänsyn till mina handlingar eftersom att det ej är värt det. det är en felaktig ban eftersom att jag tog emot föremål från en staff villket är mycket möjligt inspawnade sedan att jag tog ett doanationsärende med någon icke donationsansvarig som jag fick reda på i efterhand och det var eftersom att jag blev lurad , dock så borde jag ha tänkt för där och då att kolla upp vem det är oså, jag hoppas att vi kan släppa dehär o gå vidare eftersom att jag tidigare ej bidragit med negativitet i servern har aldrig varit ''känd'' bland staffs som problemspelare eller så har ändå en proffisionell nivå av rp då jag gjort dt ett bra tag och tycker att det är kul, alla är inte perfekta och alla gör fel såklart och som sagt ber om ursäkt för min dumma handling.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg va de va.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut jag vet vad jag blivit bannad för och ska se till att det ej sker igen, kollar man mina tidigare bans så har de ej upprepat sig villket är bevis på att jag ändå är klar i huvudet och gör ej samma misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka