Nekad Esa1975 | Ban Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Ban-referens
fptgty — FiveM, Utgår 2026-03-09
Anledning: paintbull bug för att få revive
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag och motparten skottade mot varandra och jag förlorade scenariot då och dog därefter så gjorde jag en bugg så att jag skulle få ress och fortsatte rpa

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde det var väldigt dumt gjort av mig och jag förstår att konsekvenserna är relativa eftersom jag gjorde regelbrott jag ber om ursäkt för det jag gjort och kan lova att det aldrig kommer hända igen eller något liknande. Jag ska aldrig göra buggar som förstör rpn för andra och som är till min egna vinning

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har tagit en lärdom av detta misstaget och det jag kunde ha gjort annorlunda är att vänta in hjälp av spelare på servern och fortsätta rpa samt tänka på att sätta mig i andras sitvationer och när jag gör det så låter det inte rättvist att göra så och där med ber jag enu en gång om ursäkt för mina handlingar och lovar att det ej kommer ske

Varför ska vi ge dig en till chans? Varför jag tror att jag förtjänar en ny chans är då eftersom efter varje ban då jag har lovat att de ej kommer hända igen så har jag hållt mina ord och det kan du kolla upp men utöver det så känns det tråkigt att ej kunna spela på unive och ha kul och skapa scenarion villket jag menar att bannen tog på mig väldigt mycket då jag fick ångest av mina handlingar. Av varje varning jag har fått eller ban har jag lärt mig nått då varje ban har varit lärorik. jag har 1 tidigare ban senaste 3 månaderna och innan det har jag ej blivit bannad på nästan 1 år då jag hållt min rp på en hög nivå och kommer fortsätta ta tillbaka dem tiderna efter min ban gått ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka