Nekad Milan Gamer | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milan Gamer

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milan

Vad är ditt discord namn? Milan Gamer#9632

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdulla Hermansson 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Abdulla Hermansson han är snäll och trevilg och roliga att vara med och han älskar att vara med folk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdulla Hermansson föddes 1975-07-20 i Stockholm och han älskar pizza och tycker om att kolla på film och han gick i skola 1981 i Stockholms Skola och pluggade i 3 år sen så är han ute med sina kompisar och familj medlemar och med sin vänner och kusiner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har rpat i 3 år nu och jag vet hur man rpar och jag läser jag följer all regler och jag tycker om att rpa och jag är aktiv och tycker om att testa nåt nyt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ger dom en chans och i vinst secnario så tar jag det på allvara men jag är lugn och deras plan går inte som tänkt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har adrlig burit mot nån regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random detah match det innbär att du dödar nån utan andlending

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? neh det är lugnt

Nekad.
Anledning:

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: du behöver utveckla framtida planer
Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kan du förklara lite mer ifall deras plan går snett?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka