Accepterad håkan larson | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

håkan larson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198965725356/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tom

Vad är ditt discord namn? pappatom#3423

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Andersson och han är 29 år gammal och är väldigt muskulör och stark han gillar att jobba som bodybuilder men vill också skaffa ett jobb på mekonomen eller marjas lisas bilfirma. Han är snäll men är ändå kaxig när folk är dumma eller är kaxiga. Han gillar bilar och speciellt sportbilar som är snabba han vill ha en dyr lamborghini som han kan åka snabbt i men nu har han bara en cyckel och en trasig saab. Han växte upp i lite tuffa områden som han inte fick en bra uppväxt i och han brukade hålla på med knark och sånt. Och han jobbar nu som gruvarbetare och tjänar väldigt lite och han har svårt att få ett bättre jobb för att han inte har svenskt medborgskap. Han har flera vänner som också hade det svårt när dom va yngre och han har skaffat flera vänner som han har lärt känna i nya städer och från sitt jobb men han har en bästa kompis som heter hassan och han är en snäll kille och dom har en dröm att skaffa dyra bilar och bra saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag vill vara mer i samhället och kunna göra flera olika saker som man inte kan göra som icke medlem. Och jag vill bli medlem för att kunna skaffa bättre jobb och kunna tjäna mer pengar och kunna köpa vapen och flera olika saker. Och jag vill kunna göra mer för att hjälpa servern och utveckla så att det blir en bättre server. Och göra så att min karaktär kan utvecklas och bli chef och bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska hjälpa servern att bli medlem genom att lära dom jag kör med att rpa på riktigt och göra servern bättre på rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för sin vinning och tänka logiskt.

Hur hittade du Unive? min kompis tipsade mig om den och då började jag spela

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka