Nekad håkan larson | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

håkan larson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://www.epicgames.com/account/personal?productName=epicgames&lang=en

Vad är ditt namn i verkligheten? Det är Tom Rydingsvärd

Vad är ditt discord namn? Din baba#2118

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Håkan Larson han är 24 år. Som liten gillade han att leka med bilar och hans drömjobb är att jobba på SARAS för det är roligt att jobba som försäljare och att jag är kunnig om bilar. Håkan är snäll, rolig och omtänksam. Min bästa kompis jobbar på SARAS och han är en jättebra försäljare och jag ser upp till han

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en seriös rpeare jag kommer att försöka göra den här servern bättre än den är. Och det är roligt att vara medlem och träffa mer personer i unives discord och kanske bli kompis med dom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att unive är en svenskt talande server och att man kan förstå vad dom säger och att servern är med svensk text och mat och att man kan köpa bilar och ha carmeet.

Hur hittade du Unive? Det va en kompis som tipsade mig om servern och så har jag kollat på streamers som har spelat unive och har fått ett intresse

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett stabilt jobb på Saras och att hjälpa folk i servern att förstå hur man rpear bra och att skaffa vänner och feta bilar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett jobb på Saras och få mer personer att spela på den här servern mer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag kör bara unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka