Accepterad håkan hällström | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointen

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? Harry

Bild på banmeddelande: 0576fc35c2f5d64d9d7121704c56016a.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bug abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var i en skottlossning där jag dog, inget mer än de. De staffen reagerar på är att ja kryper medans jag e död. Jag har ingen aning om man får göra de, de ligger trots allt i scriptet och har inte sett någon information om hur de ska användas osv. Jag kröp dessutom inte 30 meter bort utan mer där ja låg död och snurrade runt fattade inte riktigt vad som hände för har inte sett scriptet för måste vart något som las in nyss. Tycker de är lite skumt att de finns ett script om man inte får använda de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag tycker den är fel för de är ju en del av scriptet trots allt och de verkar som utvecklare testar nya scripts osv när man e död, så skulle inte kalla de bug abuse, har inga bans senaste 3 månaderna och grön ban nivån och är skötsam. De är inge bug abuse i alla fall för de är en del av scriptet då får staffs gå ut me info hur de ska användas. Jag skulle uppskatta en chans till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej riktigt bans men de finns säkert o kolla upp men ingen nylig ban och har grön ban nivå och inga bans på 3 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej riktigt scriptet är väldigt nytt och finns ingen info hur de ska användas riktigt men de kan gärna staffsen förklara för mig, antar att staffs inte heller vet eftersom jag får ban för bug absue för en grej som ligger i ett script som ägarn lagt in lite ironiskt om du frågar mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte riktigt, de staffs kan göra är att kontakta mig hur de ska användas om de vet de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka