Accepterad håkan hällström | Ban Överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointen

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? crackie

Bild på banmeddelande: 5ef4fd3a5366efbec3698e02dbe1875d.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på en person som absolut inte var meningen överhuvudtaget, och sedan inte rpade på skador när ja volta med bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en prio om en skottlossning från vårt gäng, så ja åkte dit och mitt på vägen så står det en kille som bara skjuter hej vilt när ja passerar honom i rätt lågfart sen börjar han rikta och då får ja stress och gasar på förbi han, och ja är inte ens säker på att ja körde på han, först o främst står han o speedboostar som man egentligen inte ska göra men de gör att ja missuppfattar vart han är eftersom han flyger från höger till vänster sida. Sen tror ja inte ens ja träffar han utan dsyncar för ja minns även att han stog upp direk efter jag "kört" på han. Eftersom vi diskuterade efteråt scenariot i gänget om han ecopa eller att ja dsynca honom då han stog upp snabbt det finns även vittnen till de som stog över gatan och sköt mot han. För de sista har ja ingen anledning ändå eftersom vi var betydligt överlägsna i skottlossningen så de hade kvittat om ja körde på han. Jag är ingen sån ful spelare som måste använda regelbrott för att vinna scenarion om ja nu körde över han så var det inte med menigen. Vi kan gå över med detta på att jag volta med bilen, jag tycker inte ens ja behövde rpa då ja var i så låg pass fart att ja knappt skulle få ont irl om ja volta sådär med bilen, sen när jag när min polare voltar över mig så hör man även på min röst att ja rpar skakig eller att ja har ont så jag har ju rpat, men jag avgjorde att ja inte kom i så hög hastighet så att ja behövde utveckla min rp mera där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Man kan se de på olika sätt men nu när staffen kanske fått en mer klarare bild om vad som hänt så kanske han förstår hur ja tänker och hur de såg ut från mitt hål och perspektiv. Jag tycker inte de var något jätte fel i de som hände men ja respekterar beslutet som i varje ban, men hoppas staffen fått en helbild på vad som hänt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. finns säkert i loggs men som sagt ej blivit bannad på 3 månader säkert mer minst 5 och kört rätt så aktivt sen dess utan problem och bans. Fick en ban förra månaden ungefär och de löste sig rätt bra och vart unbannad. Annat än det har ja rätt clean ban historik.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat lite mer på krocken om staffen nu tyckte de, annat så vet ja inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej de skulle ja ej vilja påstå har kört här länge och har koll på alla regler osv, ibland måste man bara fatta den andras bild och perspektiv så löser de sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka