Nekad håkan hällström | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CamelJointen

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130889561/

Ditt Hex-ID: 110000145c64d59

Vad är din discord tagg? CamelJoint#6556

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: 2c96a818d26b29cd71c45cf9efe574a9.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att ja milt vdma min vän.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hade utspelat sig en skottlossning vid sandy hangarn, jag kom efter skottlossningen för att hämta kroppar som tillhörde oss. När ja kommer dit så ser ja min polare william i hans bil och råkar köra in i hans bil, då ja saknade ett hjul från bilen gick de inte riktigt och svänga därefter kör han in i mig, och kör sönder min bil så den går sönder inget ja bryr mig riktigt om, och ja går in för att hämta kropparna. Påväg därifrån så kör ja in i hans bil lite lätt och han kör in i mig, och ja de är dumt och absolut inte nödvändigt från min sida men i och med att det är en nära vän och vi brukar skoja med varandra så är de ingen av oss som tar illa upp eller blir arg. Det är en sån char-gång vi har med varandra och alltid haft. Såklart är de inget bra att hålla på att lalla med varandra men skulle absolut inte hålla på såhär med andra spelare på servern ja inte känner. Vi har haft gäng möte idag angående pittningar och vdm och ja är väl medveten om att de inte är okej på servern. Dumt beslut av mig att göra på detta viset men ibland blir det lite lalliga stunder med polarna och de kommer naturligt. I slutet av dagen är ingen osams och båda var med på de. Men förstår att staffs finns för att ta beslut och banna folk som inte följer regler och ja respekterar varenda ban ja får sålänge ja får mitt sagt och blir hörd och förstådd..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Abslout inte Vdm/pittningar är absolut inte tillåtet och de är jag väl medveten om både efter detta och sen innan. Det vart bara en liten lallig händelse med mig och min nära vän, såklart är de inte okej även fast de bara är på skoj eller med en vän eller gänget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad av Bubble sist och det har vi diskuterat och löst i pm och via överklagning, sen efter de minns ja inte faktiskt men ja respekterar bannen och övriga bans jag får och tar alltid med mig lärdom av mina bans sålänge jag är med på vad som hänt och känner att den är rättvis och det håller ja med om att denna ban är rättvis lagd. Andra banns minns ja inte då ja spelat på unive regelbundet sen 2021 och har inte så stor koll och minne av de bannsen. Min orangea ban nivå tycker ja inte ja är förtjänt av då ja blivit unbannad det flesta gånger och fått en del felaktiga sv bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, absolut mitt agerande var inte nödvändigt och på en server som unive finns det inge utrymme för lall i vänkretsar. Även fast jag tycker detta är mellan mig och william och att ingen annan påverkades av detta så är de fortfarande lall och vdm vilket jag är med på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Hoppas att bubble är villig att ge mig en ny chans och att han vet att jag tar bannen på allvar och vill komma tillbaka och få spela på unive igen. Jag vet att ja kan hålla en hög och kvalitativ rp nivå och det vill jag visa. Om bubblegum är villig kanske vi kan diskutera åtgärderna och komma på en lösning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka