Nekad gxriiq | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gxriiq

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199147243378/

Vad är ditt namn i verkligheten? Homan Maghsoud kheil

Vad är ditt discord namn? gx

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2006

Berätta om din karaktär. Abdullah Abdison var en soldat i hemlandet och är 22 år, när han var i krig så var han bara 16 år och hade inget annat val än att gå med i kriget. Efter 4 år som att vara soldat så fick han komma hem till sin familj. Han och hans bror Ahmed var bästa kompisar och gjorde mycket tillsammans och efter 2 år bestämde de sig att komma till Sverige för ett bättre liv. Sen Abdullah var i kriget så har han bara haft mardrömmar om kriget när alla hans kompisar var döda på marken och efter det så har han haft några problem som att inte kunna sova eller bli väldigt våldsam mot andra. Abdullah saknar sina kompisar i sitt hemland och de som är döda men är glad att han har ett bra liv i Sverige med hans bror. Och gillar att fixa bilar med sin bror och han gillar att använda vapen och gillar att träna sin kropp, just nu vill han bli kriminell för att han saknar att använda vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar bara att spela på Unive och det är en tvär bra server och vissa jobb måste man ha medlemskap och jag vill skriva på Twitter och Blocket och vara med på omröstningar och serversamtal och unive är den ända servern som har bra Staff och allt. Och det är seriös rp som jag älskar och har letat efter tvär länge

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är Skit bra rp och många bra bilar och många bra jobb.

Hur hittade du Unive? Twitch och youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara i ett gäng eller jobba som Mekonom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara med i ett gäng eller ha ett bra jobb eller bli rik.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej unive är den enda bra.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart det är tvär jobbigt att folk frågar.

Senast ändrad:
Tillbaka