Nekad Mr_112 | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr_112

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abel

Vad är ditt discord namn? Shitt.5

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi abdullah

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Känslokall girig aggression

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dit jag har framtid på min karaktär är att Abdi Abdullah ska bli en bra soldat åt sitt gäng. Han ska gå på varje order han ska ha respekt till sitt namn. Alla ska veta vad han heter för all tid han har lagt på detta

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en social erp nivå, försöka att inte vara som alla andra och bara skjuta direkt utan försöka vara social av mig och inspirera. Andra också bli som mig och vara social

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du är med i ett scenario och det kommer en person och rånar dig på en telefon ex även ifall du tycker de tråkigt ska du fortfarande spela med och följa servens regler

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och det var lall ro och sunt förnuft blev bannad i 10 dagar och av med Krim sedan fick jag lära mig en läxa av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? till exempel metagaming är när du ändvänder info från discord där din karaktär inte vet om det med det du som gör fel eftersom att det inte är riktig rp so många folk gör fel

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack 😃

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka