Nekad gxriiq | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gxriiq

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199147243378/

Vad är ditt namn i verkligheten? Homan Maghsoud kheil

Vad är ditt discord namn? gx

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2006

Berätta om din karaktär. Abdullah Abdisson är ny till Sverige och är 22 . Han var soldat i hemlandet och det är därför han blir väldigt arg ibland och gör dumma saker. Just ny har han jobbet reporter för att kunna ha pengar till mat men han håller på att gå in i kriminella livet för att det är svårt att jobba normalt. Abdullah har en bror som heter Ahmed som är rätt så mycket smartare och han står Abdullah upp till. Abdullah gillar bilar och vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill bli kriminell och visa jobb måste man ha medlemskap till.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server och har väldigt bra roleplay och har många spelare och servern har blivit bättre.

Hur hittade du Unive? Min kompis och jag ville hitta en bra server så hittade vi unive och tyckte den var bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli rik och bli kriminell och vara i ett gäng med min kompis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli kriminell.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka