Nekad GuzzMeister | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GuzzMeister

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838947889

Ditt Hex-ID: GuzzMeister

Vad är din discord tagg? Hörtewall#6099

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har har blivit avstängd för fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte men de tror väll att jag gjorde inte gjorde korrekt roleplay.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute vid sandy shores och skulle köra och skulle köra och tanka när två personer körde fram till mig och hoppade ut och började skjuta på mig. Då gick jag ut och tog först upp händerna för det sa dem men jag sen slog jag en av dem en gång för att försvara mig själv som man kanske hade gjort i verkliga livet. Då sköt den andra personen mig och jag dog. 9 min efter jag hade dött så blev jag bannad. Jag inte gjort något mot dem killarna och allt jag gjorde var roleplay.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det för jag roleplayea korrekt så jag vet inte vad jag har gjort för fel så jag tycker bannen var fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första var när jag var nybörjare jag rÅka slå min kompis andra gången bröt jag roleplayen när jag såg ett barn och då frågade jag hur man får det skinnet. Det var första och sista gången jag bröt roleplayen. tredje och fjärde gången var det för lall(konstiga kläder) ochj femte gången så skrev jag av misstag ooc i twitter. Sjätte gången stod jag afk i en och en halv timme men det var också den enda gången jag har stått så länge afk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag antar att jag hade kunnat låta dem skjuta på mig och jag hade tatt upp händerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska alltid upp med händerna om dem skjuter på mig och inget självförsvar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka