Antagen GUZZ | Chef-jobb ansökan - Domstol

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GUZZ

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Domstolen

Vad heter du i verkligheten? Liam

Vad är ditt användarnamn på discord? guzz1904

Ange ditt födelsedatum: 2 Oktober 2004

När fick du medlemskap på Unive? Tidigt 2025 tror jag

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina tidigare erfarenheter inom chefspositioner är goda då jag tidigare varit chef inom flertal yrken stora som små vilket gett mig goda kunskaper när det kommer till att få ut rätt information inom företag, få till en god samarbetsvilja kring mina anställda och samtidigt kunna hålla yrket aktivt med långvarig, bra framtid och väldigt kunniga anställda som vet vad de gör. Mina juridiska erfarenheter är också goda då jag genom åren lärt mig väldigt mycket när det kommer till Juridik och lagar, vad som krävs för att kunna vara en del av domstolen och hur man ska få till ett bra samarbete med myndigheter. Jag har goda framtidsviljor när det kommer till ett yrke man är chef över och håller alltid en stabil bas inom yrket.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner för Domstolen är att kunna få till en mycket bättre Aktivitet med ett team som vet vad de gör och har de kunskaper som krävs för att ingen korruption ska kunna komma fram. Jag kommer att göra allt i min makt för att Företaget ska kunna få en så positiv bild som möjligt kring andra som inte är anställda och samtidigt lägga ner väldigt mycket tid på att ge Domstolen en konstruktion över det vanliga. Jag vill göra Domstolen till något extra med rättegångar som går felfritt till och Information som är felfri.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Den kommer se väldigt bra ut då jag har mycket tid att lägga och bränna av på Domstolen men också servern.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Domstolen.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka